Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тока на 2.0TS (Super) 144 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с тока на 2.0TS (Super) 144 к.с.

    Здравейте колеги,


    От известно време имам проблем с колата и по-точно с "тоците“
    Това което, ще опиша като проблем, може да звучи странно, но така стоят нещата.
    Колата прекъсва много, когато подавам газ (без значение много или малко), уредите на таблото се "шашкат" и почва да прекъсва повече (това го прави по-малко на бензин и много на газ). Когато изключа едната бобина (определена бобина) нещата се оправят малко, ако изключа и дросела се оправя още малко, ако включа кабела от комутатор едно към бобина две, а не към бобина едно, колата се оправя още малко?!?!?!? Има моменти (много рядко) когато колата работи почти на 100%, а има и моменти в които ключа се напича толкова много, че чак ми пари в ръката, когато го извадя (металната част на ключа). Какъв може да е проблема, дали може от бобините или комутаторите да създава такива проблеми или да търся проблема в инсталацията и по-точно в клемореда на ключа?


    Колата е Alfa Romeo 164 2.0TS Super 144 PS
    Alfa Romeo 164 2.0 TS Super
    sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от Чавдар Покажи съобщение
    Здравейте колеги,


    От известно време имам проблем с колата и по-точно с "тоците“
    Това което, ще опиша като проблем, може да звучи странно, но така стоят нещата.
    Колата прекъсва много, когато подавам газ (без значение много или малко), уредите на таблото се "шашкат" и почва да прекъсва повече (това го прави по-малко на бензин и много на газ). Когато изключа едната бобина (определена бобина) нещата се оправят малко, ако изключа и дросела се оправя още малко, ако включа кабела от комутатор едно към бобина две, а не към бобина едно, колата се оправя още малко?!?!?!? Има моменти (много рядко) когато колата работи почти на 100%, а има и моменти в които ключа се напича толкова много, че чак ми пари в ръката, когато го извадя (металната част на ключа). Какъв може да е проблема, дали може от бобините или комутаторите да създава такива проблеми или да търся проблема в инсталацията и по-точно в клемореда на ключа?


    Колата е Alfa Romeo 164 2.0TS Super 144 PS

    Така като гледам/чета маи има няколко проблема...
    Колко са свързани един с друг не е ясно.
    Свещи и кабели сменяни ли са, лулите да не са пробили и тн!? Има прекалено много неясноти за да се даде тук точен съвет какво да се гледа/пипа.
    Контактния ключ или е нагорял или нещо го товари, може да се разбере като се мери/разглабя...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment

    Working...
    X